miércoles, 28 de febrero de 2018

Anàlisi de publicitat


Anunci Adidas: Predator is back.

1.Empresa i empresa enunciadora: Aquest anunci és de la marca Adidas i ha estat fet per la companyia Iris London, i el producte que està anunciant són unes noves botes.


2. Target: Va dirigit a tots els públics, sense importar quin sigui el seu sexe, amb un nivell econòmic mitjà-alt ja que unes botes futbol de la marca Adidas són cares.


 3. Recursos publicitaris utilitzats en el anunci: Destaca el color vermell per sobre de tots, ja que l'anunci es en blanc i negre i l'únic color que es veu es el vermell. Un altre recurs serien els 3 famosos que surten al anunci ja que això capta l'atenció del espectador. Els tres famosos que surten són: Paul Pogba (actual jugador del Manchester United), Mesut Özil (actual jugador del Arsenal) i Sean Garnier(millor freestyler del món).

4. Què ens vol vendre en realitat? El que ens volen vendre la marca Adidas  es que si et compres les noves botes Adidas Predator seràs el millor jugador, i seràs com Paul Pogba i Mesut Ösil jugant, perquè portes les mateixes botes que ells.



Link del anunci: http://creativity-online.com/work/adidas-predator-is-back/53728



Anunci nike: Air

1.Empresa i empresa anunciadora: L'anunci pertany a la marca Nike, i l'empresa anunciadora és Wieden i Keneddy Portland. El producte que anuncien són les bambes Nike Air.


2. Target: El target d'aquest producte seria tant per homes i dones d'una edat d'uns 16-40 anys, d'un nivell socioeconòmic mitjà-alt, que els hi agradi fer esport i anar amb marques famoses.


3. Recursos utilitzats: Aquest anunci utilitza un recurs que es el so, ja  que al principi del anunci es veu com tots els esportistes s'estan preparant abans de realitzar l'acció, i  mentres l'anunci avança, i les accions també el soroll de la respiració va augmentantg fins que acaben  de realitzar l'acció i surten victoriosos. També al acabar surt l'èslogan del anunci que és: "Air moves you" i el logo de  la marca Nike.


4. Què ens vol vendre en realitat? En realitat t'estan venent que si portes les nike air faigis l'esport que faigis et costarà sortir victoriós però si portes aquestes bambes et costarà  menys i sempre sortiràs guanyant. I tamé, que si les portes et serà més  fàcil fer l'esport que faigis,   d'aquí l'èslogan de "Air moves you". 

Link del anunci: https://www.coloribus.com/adsarchive/tv-commercials/nike-air-23152615/




Anunci Gucci: Dans les rues

1. Empresa i empresa anunciadora: Aquest anunci és dela marca Gucci i l'empresa anunciadora és Worldwide. El que t'estan venent són els nous models de la marca Gucci.

2.  Target: El target d'aquest anunci seria per homes  i  dones per igual, d'uns 20 a 30 anys i d'un nivell socio-econòmic molt alt. EStà destinat a gent que li agradi anar de marca i amb una vestimenta extravagant. 

3. Recursos utilitzats: Aquest anunci utilitza un jingle, ja qe durant tot l'anunci està sonant la melodia. També surt el logo de la marca al acabar.

4. Què ens vol vendre en realitat? En realitat ens volen vendre que  si portem la roba Gucci com els del anunci, serem igual de rebels que ells, ja que es dedicen a pintar parets, farem  focs, farem  manifestacions, etc. 

Link del anunci: https://www.coloribus.com/adsarchive/tv-commercials/gucci-dans-les-rues-23171365/


No hay comentarios:

Publicar un comentario